Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2009 18:55 - рисунка по памет
Автор: daira Категория: Лични дневници   
Прочетен: 743 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.01.2009 11:26


Забравих лицето ти.

Констатирах го вчера. Внезапно. Опитах се да си те представя и не можах. Изникна пред мен безплътен, като силует. Виждах те, но чертите на лицето ти се сливаха, не успявах да очертая точните линии. Споменът ми е като индигово копие – хем истинско, хем не съвсем. Толкова ли бързо заличава времето?...

 Опитах се да те нарисувам по памет в мислите си.

Видях те пред себе си. Стори ми се толкова истински, че ако протегна ръка, вероятно щях да успея да те докосна. Но това не беше ти. Беше моето усещане за теб.

Разбрах, че съм запазила за себе си само усещането. Нищо повече. А ти си вече само спомен. Дори и лицето ти съм изтрила от съзнанието си.

Още мога да усещам как потъвах в теб когато ме погледнеш, но вече не мога да видя очите ти. Радва ме споменът за усмивката ти, но сякаш никога не съм чувала смеха ти. Понякога все още когато се будя сутрин, по навик те търся до мен, за да те усетя, но празнотата ме отказа да си спомням докосването на ръцете ти. Помня топлината ти, допирът до тялото ми, сладостта на желанието, прегръдката, онова чувство за най-хубавото място на света, у теб…

Но това е усещане, само усещане. Моето усещане за теб. Капсулирах в него цялата си любов, тогава, когато вече знаех, че няма да те има. До последния грам обич. И я скрих много дълбоко в сърцето си.

Надничам там много рядко. Само в нощите, в които не успявам да си забраня да не мисля за теб. Само тогава не мога да избягам от чувството, че ми се иска да можеше следваща сутрин, когато се събудя, да си до мен, да не си само спомен.  



Тагове:   рисунка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: daira
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42979
Постинги: 15
Коментари: 36
Гласове: 98
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930